Freedag!

Äntligen fredag. Hur skönt är det inte på en skala? Ska bli riktigt skönt att ta helg. Kan dock inte påstå att den här veckan varit särskilt jobbig eftersom jag var ledig i måndags. Men på något sätt har veckan tyngts ner av onsdagens förlust. Så jag tänkte att vi kunde ta och vinna på söndag så att det blir en lätt påskvecka. Bra idé?

Slutspelsbubblan är verkligen runt mig. Jag tänker iallafall på kvartsfinalen varje eller varannan timme. Låter det konstigt? Men det är verkligen sådant fokus på det. Vi ska till semifinal, det är bara så. Blod, svett, tårar.

Ikväll blir det slappkväll med familjen. Imorgon stundar nämligen träning redan 9.00 - 10.30. Alltid lite jobbigt att veta att sovmorgonen raderas. Men samtidigt får jag sova 90 min än på vardagarna så jag ska nog inte klaga.

VI SKA TILL SEMIFINAL!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0