Dagens to do

Godmorgon alla påskkärringar och påskgubbar.
Jag trodde jag vaknade upp i blåkulla men kvasten måste  ha kört mig någon annanstans. Jo ni förstår, jag har en gps-kvast. Lite modernare. Inga stickor i röven här inte.

Lååångfredag. Bådar gott eftersom jag har endel att uträtta idag. Jag har ju mitt hallprojekt som jag hoppas dra igång. Hallen ska målas vit i flera omgångar. Lite segt eftersom jag kikar ut och ser att vädret är helt underbart. Sol och klarblå himmel. Som tur är ska jag inte sitta inne hela dagen. Jag och Bodil ska nämligen träna tillsammans på Bosön eller i Solna. Det beror helt enkelt på om det är öppet på Bosön eller ej.

Vad skönt det var att vakna 6.45 i morse. Pigg som en nötkärna. *ting ting*


Ebba - morgontrött :) (Bild i somras på landet)

Nä, dags att göra sig mänsklig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0