Bruka Design utförsäljning

Direkt efter jobbet åkte jag in till stan för att köpa present till världens bästa pappa som fyller år idag. Grattis pappa! Det blev bland annat en härlig badbomb från Lush på Kungsgatan. Dem har verkligen underbara badbomber med alla möjliga dofter och färger. Man vill köpa allting när man går in där.

När det och de andra presentärendena var avklarade mötte jag upp mamma på Norrmalms torg. Därifrån tog vi bussen till Frihamnen. Där var det nämligen utförsäljning av Bruka Design. 50% på allting. Dem hade verkligen en massa fina saker. Postlådor, chips/godis/popcorn/snacksskålar, korgar, ljusstakar, bestick och mycket mycket mera. För mig blev det inte alls mycket. Jag köpte en tavelram och två WC-skyltar. En fick AC :)


Ramen kostade 25:-
WC-skylten kostade 5:-

Jag tycker jag gjorde riktiga kap.

Hann även in på VIVO för att köpa fem paket kaffe. Haha! Kaffetossig som man är.


Pappa har tagit den här vårbilden på Ebba ♥
Jag tycker hos ser ut som en liten tjockis :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va söt hon är :) Jo, hon ser lite knubbig ut. HihI! men det är nog alla rynkor ;) Min hund ser ju ut som ett anorexia-fall ibland... när hon är nyklippt. Haha! Det är hon dock INTE! Hon är bara pudel.

2009-04-03 @ 22:08:45
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad är hon för sort Ebba alltså, hon är så söt med den där mängden "förmyckeskinn" ;)? De här gojjorna behöver man inte lära att prata det kommer av sigsjälv Benjamin sitter och härmar mig, inga ord än men han försöker helt klart att både prata och skratta :) Jätteroligt, sen blir det troligtvis så att Julia härmar jackon säger min uppfödare. Idag tror jag faktiskt att han så ojojoj ett flertal ggr med rätt tonläge, och de kan stämma för när jag tänker efter så säger jag det rätt ofta när han klumsar på och tappar balansen :) Ha en trevlig dag. /Har lagt in några jättefina badbilder på Bendji:) Jovisst måste få berätta att vi somnade båda två i min säng i natt vilket resulterade i att när jag vaknade fick byta t-shirt och sängkläder. det är inga små skitar han kan lägga av. Blä.

2009-04-04 @ 15:32:20
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0