Bilder

Jag frågade om ni ville se lite roliga bilder. Fick iallafall svar från en av alla de som läser här. Därför tänkte jag bjuda på lite roliga bilder som jag hittade i min "Skuru-mapp". Håll tillgodo.




Alltid lite kul att bjuda på bilder som vanligtvis aldrig visas utåt sett. Hihi. Vilken bild tycker ni är bäst? Jag tycker det är ett svårt val, men alla kan nog hålla med om att årets lucia varken var vacker eller kvinnlig. Eller hur var det, skulle det vara manliga lucior?

Nu har jag bjudit på lite extra.

Dagen ser ut som följande. Det blir träning på Bosön kl 12.00 tillsammans med bästa Bodan :) Ska sedan träffa Nadia för en fika i solen. (Födelsedagsbarnet) Ska försöka hitta den soligaste platsen och slå oss ner för mycket snack och lite verkstad :) Vi ses och höres. Glöm inte att tävla om ljuslyktorna från Trend4you.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe sköna bilder :)

2009-04-12 @ 10:18:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0