Åter i lager

Vet ni vad. För ett tag sedan tänkte jag köpa ett tidningsställ som finns hos FridasGård. Men den dagen jag skulle klicka hem det fanns den inte i lager. Trist. Jag mailade Fridas Gård och frågade om de hade fler på lager. Men fick tyvärr ett nej. Dessutom visste de inte när de skulle få in den igen. Jag har varit inne och kikat hos dem lite då och då. Och så idag blev jag glatt överraskad när jag klickade in på "åter i lager" och såg tidningsstället.


500kr är faktiskt ganska mycket pengar, men samtidigt gillar jag den så otroligt mycket. Mmm...

Jag har ganska nyligen skickat efter en griffeltavla, &-tecken och en tvål. Frågan är om jag har råd med den här också? Snälla hjälp mig. Tycker ni jag ska köpa den? Tänk om de försvinner innan jag hinner köpa den.

Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej! Jo det mår bättre =) Det var precis som att det behövde vänja sig vid att springa. Ibland känns det lite i det andra knäet, men det går snabbt över. Kan ju vara för att jag tänker på det oxå ;) Inbillningskrafen är ju stor. Hur är allt med dig?

2009-04-28 @ 09:07:02
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Bus är prescis 8 veckor och 4 dagar :-) Värsta lilla killen, duktig som bara den sitt namn till trots! Köp stället om du verkligen vill ha det, annars ångrar du dig om det blir slutsålt...



Kram!

2009-04-28 @ 13:51:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag tycker du ska slå till. Om du verkligen tycker om den, vilket det verkar som. Tror du kommer ångra dig om du inte köper den :) Den är verkligen fin!

2009-04-28 @ 20:28:35
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0