7.00 - på jobbet

Helt bisarrt? Valde att ta en tidigare Lidingöbana i morse och nu sitter jag på jobbet sedan 7.00 (7.01 för noggranhetens skull). I vanliga fall kommer jag till jobbet mellan 7.15 och 7.20. Skönt att komma tidigt, men lite konstigt att komma lika tidigt som morgonpersonalen.

Idag är det alltså mitt-i-veckan-dag och det är alternativ träning som gäller. Hade först funderingar på att hänga på Gippe och klättra. Men eftersom hon ska fixa säkringskurs som kostar 300:- vet jag inte om det är något för mig. Annars var klättring grymt kul. Har ju tidigare klättrat på Klättterverket i Sickla (läsvärt) Höjdrädd som jag är blir det någon stalgs kick :) Istället blir det antagligen simning. Såg att motionssimmet inte öppnade förrän 19, så får se om det blir en lprunda innan. Men ska ekänna att jag känner lite i knät idag. *inge bra*

Annars är det arbete 7-15.30. Ska försöka ut och gå med boenden idag. Är så härligt väder!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa, har börjat träna Isildur lite smått med flygsele.

Mitire hatar dock selen och ligger bara som en död fisk när hon har den på =/, så för hennes del blir det vingklippning. Hon får nog klippas ganska hårt dock =/ eller så får hon inte vara ute alls.

eftersom förra sommaren så flög hon upp i ett träd trots att hon var klippt!

Fast det var för att jag ville att hon inte skulle vara totalt klippt, utan att hon skulle kunna flyga meter sträckor, för hennes säkerhets skull och för musklerna. Men hon flyger verkligen bra också. Så då måste man klippa mer noggrant.

Men ja, sen dess är jag super nojad.

Hur är det med Gonzo då? klipper ni eller har ni sele på honom?

kram!

2009-04-29 @ 10:30:22
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Veronica

Är det en shar pei du har? Välldigt fin :)

2009-04-29 @ 12:51:26
URL: http://veronie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Ja jag tycker själv om överraskningar så det blir till att överraska min karl denna gång med nya fast & furious filmen :) Tycker du definitivt ska se män som hatar kvinnor, jag tycker den är super bra :)

2009-04-29 @ 13:30:51
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0