VINST MED 10 BOLLAR

YES YES YES! Vann över Swithiods a-pojkar med 10 bollar. Härligt. Man kan säga att vi sprang sönder dem. Släpte in allt för många bollar dock. Vi måste verkligen jobba på det. 49-39 blev nämligen resultatet och jag vet inte om man kan ge försvar/mvspelet helt ok. Men det är något vi får jobba på helt enkelt. Vi har iallafall spring i benen och det är positivt.

Skönt att det kändes bättre för mig personligen idag. Gårdagens skit träning (för min del) var verkligen ingenting jag ville veta av mer idag. Men ssom jag se, bara att bita ihop. Det löser sig alltid, det tar bara lån eller kort tid :)

Nu har jag iallafall mumsat mig mätt. Hade tänkt göra ett välbehövligt besök på ICA men kom på att de stängde redan kl 21. Är så van att komma hem tidigare, och då är det alltid öppet. Får ta det imorgon. Istället blev det att eota i frysen och hitta kebab och sedan sallad och couscous till det. Riktigt gott faktiskt.,

Gott att vara mätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0