Vad gör man en söndag?

Söndagar kan vara ganska lugna och avkopplande på många sätt. Men det är absolut inte så min söndag kommer se ut/vara. Vaknade 8.30 av att Gonzo inte ville vara kvar i sin bur. Skrek och visslade - så hade jag velat sova vidare hade jag nog fått stoppa både öronen fulla med bomull eller nåt ljudisolerande.

Har plockat ut rummet hos mamma och pappa i flera dagar men tycker inte det känns som att det händer så mycket. Phu! Man fattar inte hur mycket prylar man har egentligen.

Idag ska jag dela ut matchenslirare i Stockholms cup kl 17.00. A-flickor. Ska bli kul! Hoppas Skurus A-flickor ska spela finalen (tror det). Är ju en av tre faddrar till dem. Synd på ett sätt att matchen börjar så "sent". 

Ska lägga in ett x-tra löppass idag med. Det här måste vara det skönaste vädret att springa i. 

Nä, har inte tid att sitta här och skriva..måste jaga iväg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0