Vad för mat?

Dagens lunch - vad tror ni? Torsdag är ärtsoppansdag såklart. Hade ingen lunch med mig idag, därför blev det kökets mat. Soppa och pannkakor. Väldigt gott måste jag säga. Pannkakan var mer efterrätt än huvudrätt.

Var inne på Pandurohobby´s hemsida och tittade lite. Packade ner scrappbookprylar för 130:- men ändrade mig efteråt. Herregud, jag har inte råd med sådant nu inte. Sparar allapengar jag har till mitt kök som ska renoveras totalt i November. Varendra krona ska sparas. Men kan tipsa om att Panduro har rejäl REA - 70% på massa grejer.

Bokstäver ooh la la 26stBokstäver mademoiselleBubble stickers rosor 15st

Chipboard shapes baby boyDecopatchpapper golden heartsDecopatchpaper circle on green

Skulle hemskt gärna vilja pyssla mer, men tyvärr finns inte alltid tiden. Hade lust att köpa lite pyssel idag men måste tänka på att månaden inte är helt slut än. Nästan månad kanske?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan emma. Ta en kik in i min blogg, för att se vem som vann H&M tävlingen ^^

2008-09-18 @ 13:47:27
URL: http://endelavmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Aw, men vad kul att du blev glad :D ja, send me your adress, det kan du göra på min mail; [email protected] kramis

2008-09-18 @ 14:53:26
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0