Trevlig kväll

Det har varit en bra kväll. Träningen gick alla tiders (handboll och 400m intervaller). Känns så skönt att alla egna fyspass för veckan är klara. Nu ska vi bara köra extra i helgen!! Lägger krut på löpning i helgen.

Har gjort kyckling ala Maria. Kryddade kycklingen med curry, grillkrydda och vitlök sedan låter man det koka upp i creme fraice chili/paprika. En riktig hit :) Servera ris till!



Sorry till vinnarna i min bloggtävling. Har inte skickat iväg priserna ännu pga. tidsbrist helt enkelt. Lovar dock att jag ska göra iordning det ikväll eller till helgen. Ni behöver allafall inte vara oroliga, ni ska få era priser.

Har även en till tävling som jag ska dra igång snart, så det är endel pyssel.

Inatt sover AC hos mig. Ska ta en kopp te snart när hon diskat klart. Jag lagade maten och hon diskade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0