Tjäna pengar lätt

Fick ett mail för en vecka sedan från en engelskman eller amerikanare som frågade om jag vill tjäna pengar på att ha deras "logga" på min blogg. Självklart ville jag det. Det måste ju vara det enklaste sättet att tjäna åengar?
Så jag har startat ett konto på Moneybookers och där kommer han sätta in pengar tre månader i följd. Egentligen inga stora pengar. Men iallafall 180:- på tre månader. Herregud, jämför Affiliators skitpengar *haha* Har föresten gått ur det. Man får inte be folk att klicka på länkarna..och då kan det vara. De lurar än bara på pengar tycker jag.

Ja,ja..har lämnat Affiliator bakom mig.

Här ska tjänas pengar *ler*

Han som skrev arbetar på företaget Promotion-time.



Kommentarer
Postat av: Linda

Ush man skall aldrig ge sig in på ngt sådant där,det är aslurigt, det blir inte lätt att ta sig ur,,domn är rena bookers!

Jag hade aldrig gått med i det, man skall passa sig för sådant,tillslut så är man själv skyldig dem pengar!de är ett massmail de skickat ut...

That´s me,jag ville bara varna dig!

Hoppas dina Omega 3 har kommer snart,skickade dem i fredags=)

2008-09-28 @ 15:05:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur mycket erbjöd dom dig per år? I dollar?

2008-10-22 @ 17:45:37
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Erik

Hmm har också fått samma erbjudande. Försöker googla för att se hur skumt det är, kom in på din blogg. Nappar nog inte. Hoppas det går bra för dig och att du inte blir lurad...

2008-11-25 @ 02:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0