Tårta för hela slanten

Kvällens träning var verkligen "kämpa". Tungt, ffa pga. trötthet och lite ont överallt. Men det brukar vara så efter match. Men vi gjorde en bra träning med bra koncenration. Efteråt körde Ac och jag styrkepass, överkropp. Lägger löppasset imorgon och på lördag blir det 60min handboll, löppass och ett gymppass (ben,mage). Söndag kommer jag bara ägna åt "göra så lite som möjligt".

Fick present från A-S dag + blommor från både M och A-S.
TACKAR!!
Ska se om jag kan sätta in en bild på detta ikväll, Ac är slow motion med överföring..så vi får se.


Ett dunderfint knivset..


En vacker bukett..

Ikväll blir det iallafall tårta med familjen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0