SPA i November

Nu går vi snart in i mörka oktober/november. Har därför pratat med mina kära vänner om SPA! Har nämligen en ledig vecka (från handbollen) i november. Och vad passar inte bättre än en liten spa-weekend? Har kikat runt liteoch hittat det ultimata, tror jag iallfall.

[I SPA Classic ingår:]
- inkl. kaffe och tårta
- 35 minuter kroppsmassage på Sydpoolen SPA och tillgång till hela spasalongen med jacuzzi, varmrum och bastu, färsk frukt och juice. Det ingår även entré till övriga badet med motionssim, äventyr, bubbelpool och bastu.
- en övernattning i dubbelrum
- fördrink och trerättersmiddag samt frukostbuffé.

Pris 1 345:-/person

Känns som ett ganska okej pris faktiskt!





Det är mycket pengar, men samtidigt tror jag att jag behöver det här. En upplevelse kan vara värt mer än en pryl.

Gå in själv och titta här.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej.

Har länkat till din tävling.

Hoppas det inte gör något om jag lånade bilden på halsbandet?

2008-09-17 @ 10:01:50
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Ammie

Kul att du är med i tävlingen, lycka till :)

2008-09-17 @ 12:27:29
URL: http://ammie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0