"Sovmorgon"

Att det kan vara så skönt att sova ut. Att bara få ligga kvar i sängen och sova utan en ilsken alarmklocka som ringer. Men som ni vet är jag ingen person som sover till 10. Imorse gick jag upp 7.45.  Men det är sovmorgon för mig. Över 2h jämfört med en vanlig morgon. *gäsp* Ebba hade lagt sig nere vid mina fötter. Jätte mysigt. Samtidigt vaknade Gonzo och förde lite oväsen i buren för att få komma ut.


En tuggummibubbla - ala Emma

Jag har mammas dator och hittade lite bilder från i somras:


Jag på Alvaret, Öland!


AC och jag på Alvaret

Fler bilder?

Kommentarer
Postat av: ida

Härligt:) vad man saknar de varma sommarkvällarna. nu är det bara att längta å vänta till nästa år:P

2008-09-26 @ 15:33:39
URL: http://www.idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0