Snart är det dags

Dagen går mot sitt slut. G hade inte bil tyvärr vilket nog innebär att det blir "gå-runt-i-affärer" tills klockan blir så mycket att det är dags att åka till hallen. Ska försöka få med mig systra så att vi kan kolla på Åhlen´s City! Snart stundar faktiskt födelsedagen. 25 september med andra ord. Så man kan faktiskt passa på att kika efter presenter.

Vad jag önskar mig?

- Kläder
-Inredningsgrejer


Hahaha! I helgen, rättare sagt på lördag efter träningen, ska la Familia iväg tll Barkarby och shoppa! Där ska jag också titta efter presenter. Outleten har väldigt bra priser. Ffa. Boomerang och Björn Borg brukar ha bra grejer. Så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0