Skuru IK

Kollade runt lite på nätets alla handbollssidor och hittade info på en hemsida:


Vårat lag, jag andra från vänster på översta raden.



Jag nr 14

Emma Petersson
Födelsedatum: 840925
Position: 9M
Längd: 170 cm
Vikt: 68 kg
Moderklubb, övriga klubbar: Lidingö, Skånela
Antal säsonger i elitserien: 5, detta blir den 6:e
Landskamper - A/U/J: 2/0/9
Favorithall: Nacka Bollhall såklart ;)
Bästa publiken: Skuru IKs ungdomslag
Elitseriens bästa utespelare: Johanna Ahlm
Elitseriens bästa målvakt: Gabriella Kain
Mål med handbollen: Att spela i landslaget
Det visste ni inte om mig: Jag en papegoja som älskar att åka dammsugare. Har spelat fiol då jag var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0