Sen träning

Vilken dag. Måste ha varit veckans bästa tror jag, hittills iallafall :) Shoppingen var kanon, målade klart sovrummet trots att det kändes lite motsträvigt. Men så nöjd då jag var klar. Har målat det två gånger och det räcker. Nästa målningsprojekt är hallen. Just nu är den i någon grön färg...inget för mig. Vitt ska det vara, med glada detaljer.

Imorgon har vi morgonträning. Kom ett lagom roligt sms från tränaren i kväll. Samling 8.45 (ombytta och klara) för uppvärmning. Så imorgonbitti blir det nästan ottan *gäsp* Det blir 1h 15min handboll, löppass och ett gympass. *pju* Väldigt lång träning tidsmässigt. Ikväll körde AC och jag intervaller 800m*5. Det var tufft.

Nu ska jag titta TV och bara ta det lugnt....
Imorgon blir det en dag med mycket träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0