Mycket att göra

Sov lika illa som att jag skulle ha sovit på en trädgren, och då vet ni vad jag menar. Suck! Vaknade minst 100 ggr (okej då inte hundra gånger) på den där förbaskade luftmadrassen. Vaknade redan vid 7 och gick upp och satte på kaffe. Blev frukost med mamma och Gonzo. Synd att den här datorn inte har bluetooth för då kunde jag ta över en bild och visa hur Gonzo äter frukost på morgonen. Sätter in den bilden då jag kommer till mig. Ebba började gnälla och ge blickar då klockan var 8 så nu har jag hunnit vara ute med henne också. Hon måste vara den långsammaste vovven vad gäller morgonpromenader främst. Hon ska lukta på varenda grässtrå, ingående. Kanske kissa om det luktar riktigt mycket "jag-är-den-bästa-hunden-här-i-området". Men nu är hon nöjd iallafall. ♥

Ska bege mig hemmåt snart. Städa lite samt göra iordning allt inför min lilla inflyttningslunch. Ska bli trevligt.

Först vill jag dock passa på att mana på er att delta i min bloggtävling. Änglasmycket från Calas är riktigt poppis. Ta bara redapå vad för egenskaper (dvs. ex. trygghet) som stenen har.



Ha det bra, för det ska jag ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0