Mörkare

Vi går mot mörkare tider. Det kan jag konstatera som vaknade utan alarmet imorse kl 5.30 *gäsp vad trött  jag var* Ögonlocken ville bara slutas...men icke sa nicke. Nu känner jag mig lite piggare, men inte till 100% riktigt. Börjar bli kallt ute också. Brrr....

Läste i tidningen att det är blomkålstider nu. Vad sägs om stuvad blomkol? I like it! Men ikväll blir det nog tonfisksallad för min del. Mums! Skönt att slippa laga mat också. Handlar nog på ICA ikväll. Orkar inte släpa till träningen.

Ikväll är det handboll + lite tester. Mm...skulle vilja göra 2dagars testerna på Bosön istället. Då blir man liksom klar med det. Nu ska vi istället göra testerna lite här och där samt springa både Brrp, Cooper och 5km terräng. Herregud säger jag :) Men,men, vi gör faktiskt testerna för vår egen skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0