Morgonträning

Morgonen började med att jag vaknade av alarmet mitt i en dröm. Lagom kul. Sedan då jag kommer till Mörby C är rulltrappan trasig. Bara att pumpa igång lungorna och trampa. Maxpuls (?) Jag lovar att det var många som inte riktigt klarade av att gå. Stackarna. Det var faktiskt riktigt tungt, speciellt så här tidigt på morgonkulan *pust*
Men nu är jag iallfall igång och kanske ska  jag tacka rulltrappan? *ler*



Ser fram emot den här veckan. Match imorgon i Göteborg.

Måndag: Träning + bål
Tisdag: Match i Göteborg (Önnered)
Onsdag: egen träning
Torsdag: Handboll + gym
Fredag: ?
Lördag: Handboll + löpning
Söndag: Gym

Fullspäckat på helgen kan jag lova. Gonzo fyller 2 år på söndag. Då ska det firas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0