Lax och present

Träningen ikväll gick bra. Väldigt lugnt och fokuserat på morgondagens match och motståndare Önnered (Göteborg). B, jag och AC körde bålstabilitet efter och det var skönt att bålen fick sig en match :) Nu är jag hemma och äter världens godaste lax med pesto, ris och romsås. Underbart! Kan det bli bättre inför matchen imorgon? Tror inte det :)

Fick en avi i brevlådan idag. AC sprang ner och hämtade paketet och jag blev glad :) Min vinst! Ska lägga upp bild på den senare men nu måste jag mumsa klart min lax. Den var verkligen kanon!!!

Kollar på enn mysko program på svt. Om två killar som ska åka på resa till Getå. Skir mysko!!!

Kolla in och se min vinst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0