Läskigt

Imorse vaknade jag. Helt plötsligt fick jag för mig att jag glömt sätta på ljudet på mobilen. Skulle det låte när alarmet ringde 5.30? Därför gick jag upp, gissa vad klockan stod på? Jo 5.29. Suck! 1 minut till godo innan det var dags att kliva upp. Lite läskigt faktiskt :) Nu sitter jag på jobbet, äntligen fredag.

Längtar tills klockan blir "gå-hem" så att man kan hem och göra kvällen. M pratade om en speciell händelse i Frihamnen. Någon auktion och kuriosa mässa eller liknande. Kanske något att fundera över. Det är hela helgen och idage efter jobbet kanske man skulle ta sig en sväng dit? 76:ans buss går ju faktiskt på vardagar.

Annars ser jag framemot dagen. Är relativt pigg och längtar efter helg.

Vad händer för er denna dag och kväll?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

hade du glömt ljudet på mobilen??

2008-09-12 @ 07:47:48
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0