Kräftskiva

Härligt med kräftskiva på jobbet :) Kräftor, västbottenpaj, kryddost på smörgås. Jätte mysigt. Så trevligt att så många kommer också! Så jag måste säga att det var en lyckad lunch! Alla verkar nöjda.

Kl 14 ska jag iväg en snabbis till det andra boendet. *phu* Sedan måste jag åka tillbaka hit igen för att vara med på en VPL. Idag känner jag mig som "Jo-jo-Emma". Men så kan det vara ibland.



Juste, ska tilläggas att det också serverades snaps till kräftorna.

Nä,dags att göra lite nytta. Får inte glömma att ringa taxi heller.

Kommentarer
Postat av: Bort med kg!

Hej.

Jag kanske äter lite. Men skriver inte upp riktigt allt kanske.

Fin blogg du har!

2008-09-03 @ 19:10:27
URL: http://bortmedkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0