Kolugnt

Äntligen har jag satt mig ner i soffan, med en kopp te från Aromia med smak av blåbär och vanilj. *gott* Blev pasta med tonfisk och pesto idag. Jag vet, inte så påhittigt men jag hade inget annat idag. Imorgon kanske det blir kycklingfilé. Någon som har bra idé på kycklingrätt så är det välkommet.

Annars gick träningen perfekt. Ingen fys efter idag. Imorgon blir det bålstabilitet efter träningen, men det mesta av egenfysen kommer köras efter matchen på onsdag. Heid är inne i ett flow men vi kommer inte vika ner oss.

Fick en mumsig elrökning från Fortum idag. Nästan 500:-. Blir att vänta till löningsdagen innan den betalas.

Nu ska jag fortsätta kika på TV och bara slappa!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

berätta såger man A får man säga B

2008-09-22 @ 20:52:25
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0