JAG VANN



Lepigen Omega 3-Fiskolja effekt på hjärta, hjärna & kärl (229:-).Lepigen® Omega 3 Fiskolja har bevisat god effekt på hälsan. Bland annat uppnås en stimulerande och välgörande effekt på hjärta, hjärna och kärl. Fettsyrorna i Omega 3 behövs i kroppens samtliga celler och är därför viktiga för vårt allmänna hälsotillstånd. Ger positiv effekt på hjärnkapaciteten och ökar koncentrationsförmågan. Gynnar det "goda" kolesterolet (HDL) och minskar det "dåliga" (LDL).

Jag vann igen. Denna gång var det hos Linda Att jag har sådan tur och vinner två bloggtävlingar irad. Kanske ska köpa en trisslott imorgon också =) *haha*
Glad blev jag iallafall....tralla tralla...la la...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0