Jag har vaknat

Det tar sin tid, men nu har jag iallafall vaknat till liv efter en tidig morgon! Ser fram emot den här dagen och kvällen. Speciellt kvällen då jag får träffa mina gullpluttar ♥ En hel vecka eller fem dagar utan dem är faktiskt tomt. När jag bodde hemma var jag så van att alltid få träffa dem...men nu är det annorlunda!

Mamma berättade att Ebba ibland trycker upp dörren till AC och mitt rum (det är nedsläckt där) och sedan står hon bara och tittar in där. Åhh..så gulligt. Hon tycker säkert det är jätte konstigt att det står tomt där. Men hon är duktig iallafall.

Får se om det blir ett tuggben eller annat godis till henne idag. Kanske handlar på "Lovans Djurcenter" .

Start

Det är den enda djuraffären som verkligen har bra prisklass. Förra fredagen handlade jag ett mellanstort tuggben till Ebba. Jag köpte det på Danderyd Zoo i Mörby Centrum och det kostade 45:-. Skulle jag köpa ett lika stort på Lovans Djurcenter hade det kostat 20:-. Så ni förstår vilken skillnad det är.

GO LOVANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0