Jag fyller år!

Idag är det faktiskt min dag. Jag fyller 24 år. Grattis till mig :)



Känns helt okej att bli ett år äldre. Kanske värreom några år (?)
Fick den bästa presenten igår då vi slog Heid med 29-27. Grymt skönt. Vilkenlag insats. 9 målskyttar. Lagets inställning är verkligen kanon! Så stolt över oss. Nu är det bara att kämpa vidare och ta en match i taget. Årets elitserie verkar bli riktigt tuff. Många lag som skräller och många lag som aldrig ger upp. Sådant gillar vi :)
Ikväll pter till Nacka Bollhall för träning. Kul! Hade varit liiite tyngre att knata iväg till hallen med en förlust i bakfickan.

Jag är glad på min födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis!!! Jag tror minsann att du får världens bästa födelsedag!! Men vilka var det som slog Heid igår. Har för mig att jag hörde det på radion när jag åkte till jobbet idag.. Hmm.. Alingsås? Näe?

2008-09-25 @ 07:51:58
URL: http://www.superblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0