IKEA

Efter dagens lördagsträning bar det iväg till T-banestationen Universitetet för att möta upp mamma och pappa. Blev IKEA i Barkaby samt Outleten. Vad jag har shoppat. Garanterar er att det blev mer än det var tänkt. Men allt var nödvändigt :) Tex. blev det en stickad kofta från Newhouse + 3 björnborg trosor som jag ska få i present ♥

För mig blev det ett par Björn Borg trosor, en köksduk, 2 underlakan, 2 kuddar, saftkanna, 6st glas, hundkorg till Ebba, batterier, påsklämmor, skärbrädor, gardiner, tyg till köksgardinerna, 6 st tallriksunderlägg, rullgardin vit.

Vet inte om jag glömt något, det har jag säkert :) Hur som helst en hel del shoppat. Kul! Gäller att passa på då man kan åka med familjen som har bil.


Krukan kommer från IKEA


Jag och Ebba


Min nya burk från IKEA


6st glas från IKEA, goda att dricka kaffe ur.

Jaha, vad tycker ni om mina inköp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0