Helt ändrat

Ibland blir inte dagen som man tror, och det kan ju vara kul ibland. AC och jag sprang snabbdisyans som vi bestämt innan. Men det blev helt ändrade planer då vi kom till Lidingövallen. Där träffade jag nämligen en arbetskamrat. Så vi åkte med till deras landställe och tittade. Trevligt. Egentligen var planen att Ac och jag skulle åka iväg till Sicka och shoppa lite. Men det blev som sagt ganska annorlunda. Dock glad för detta då jag verkligen måste spara pengar till mitt kök.

Lunchade med en kebabrulle. Så gott, Oskars pizzeria kan verkligen göra goda kebabrullar :)

17 ska jag som sagt dela ut matchenslirarepris i Nacka. Hann som tur var lägga in en tvätt nu, så då slipper jag tänka på att tvätta under veckan. Får se hur jag gör ikväll. Sover hos Ac kanske..det får jag se då..





Haha..bilden längst ner är från Göteborgsresan...på Universeum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0