Godmorgon

Mörkt även denna morgon, om inte mörkare faktiskt. Men gick och la mig 22.15 igår och känner att det känns lite bättre idag. Snark! Men det är klart, jag hade kunnat ta 30 min sovmorgon men gjorde det inte. Då får jag faktiskt skylla mig själv. Eller hur?

Ikväll kommer jag komma hem sent från träningen. Känns lite jobbigt att veta det. Bygger lätt upp en liten stress då =(

Matchen mot Djurgårdens a-pojkar börjar 18.40 och vi spelar match 60 min plus pausvila. 20.00 kan man räkna att det är slut. Sedan ska AC och jag ut och köra ett av våra löppass. mm...kanske tar 30 minuter iallafall. Duscha tar 15 min. Beräknar komma isäng rätt sent med andra ord...blääää...

MEN EMMA TÄNK POSITIVT!!

Kanske dax att ta på sig änglasmycket :)
TÄVLA HÄR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, vi kommer inte köra rusherna idag....

2008-09-09 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0