Ensam uppe

Idag ska jag åter vara på ett annat boende och jobba. Börjar 8, men då jag är på "mitt" boende börjar jag 7.30. Därför blev det faktiskt lite sovmorgon idag, till 6 närmare bestämt. AC har riktig sovmorgon, hon ska på LIKO kurs hela dagen. Skönt och kul, iallafall om man går med någon.

 Men nästa vecka är det jag (och AC med) som ska få roa oss lite. Då är det nämligen en mässa som heter Ett bra liv som Karolinska Institutet anordnar på Stockholmsmässan. Massa föreläsningar hela dagen, montrar och information. Jätte kul.

Idag känner jag lite träningsvärk i ben och m.trapezius. Härligt. Har ju inte kört knäböj och frivändningar på ett tag (eftersom vi skulle fokusera på löpningen) så idag känner jag att jag lever.

Nu ska jag snart knata iväg till jobbet.

2 av 3 vinnare har jag fått bekräftelse ifrån.


Jag har lärt mig att ett skratt förlänger livet..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0