Bra dag

Gud vad den här dagen har flytit på bra. Förmiddagen hann jag mycket på. Tränade med många boende och fick ut en del att promenera ute. Vid lunch åt jag mormors underbara potatismos och falukorv  ♥ Tack ♥

Snart ska jag bege mig till Nacka och kvällens träning. Känns inspirerande att spela match ikväll. Lite jobbigt att veta att man kommer komma hem lite senare än vanligt. Helt okej om man bodde hemma och maten var klar. Men det är ju faktiskt inte så längre. Maten ska lagas och disken diskas. That´s life!

Funderar över vad jag ska äta till middag ikväll. Har inte direkt något hemma. Pasta brukar det bli, men känns inte så kul. Behöver lite middagstips! Please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0