8.12

Sovmorgon - söndagmorgon! Älskar känslan av att bara få somna om då man vaknar och märker att det är ledig dag.
H ä r l i g t .
den tredje dagen för Lidingöloppet här på ön. Så mycket folk. Håller mig iof mestt på södra delen, men jag vet av tidigare år hur mycket folk som snurrar omkring med en Lidingöloppetspåse i högsta hugg.

Idag är det mycket som ska hända i min lägenhet. Ska få hjälp av mamma med att sy gardinerna till vardagsrum och kök. Det förhöjer verkligen. Ni kanske får se före och efterbild. Köpte även en vit rullgardin på IKEA som ska vara i köket. Det gör garanterat köksfönstret finare. Ni får se....

Kolla in här senare så får ni se resultatet!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan :) Rasen du har är ju urgullig ! :D

Jag har en parson russel tik 1 år, en schabrador/rottis tik 4 år och hennes son 4 månader. Sen egentligen har jag ju pappan men han bor hos min mamma. ^^

Mvh Sandra

2008-09-28 @ 10:08:14
URL: http://sandra89.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0