Varför inte?

Varför får man inte stänga av alarmklockan och bara somna om? Jag var skrämmande trött i morse, och hade jag inte behövt gå upp hade jag gladerligen sovit vidare. Åhhh!! Mina ögon vill inte vakna idag heller, får väl gå på ledsyn *haha*

Har endel saker att uträtta idag:
[  ] Köpa linser på nätet - Lensway
[   ] Kolla upp tågtider för resan till Märsta imorgon
[   ] Betala min tavla

Fick precis reda på att eftermiddagens möte med cheferna i kommunen blir inställt (antagligen). Jag gråter dock inga tårar för det, för jag får alltid myror i brallan av möten. *help* Samtidigt vet jag att mötet kommer flyttas fram, så jag blir ju inte av med det helt :) Vi ska diskutera hur sommaren var för oss paramedicinare. Jag gick ju inte för en sjukgymnast då hon hade semester och viseversa.

Nu fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0