Snart hemgång

Snart har jag kämpat mig igenom den här dagen med få timmars sömn i natt. Skönt! Har kommit överens med AC om att ta träningledigt idag.  Istället kommer vi köra ett dubbelpass på söndag med löpning 5km och gym. Söndagar kan man alltid köra lite extra träning på =)

Har skickat iväg ett mail till tränaren om hur lördagens handbolls och löppass är upplagt. Ska planera utifrån det. Har ju ett 100m intervallpass att lägga in denna veckan, och antagligen kommer vi köra det på lördagsträningens löptid.

Nu måste jag snart packa ihop. Ska möta AC vid Solna så att hon kan betala sin Ipod Touch! Vill också ha en ny *gråt*

Ses senare ikväll då jag har fått mina saker hemskickade!


Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: Hehe jasså kan nog vara för att jag inte tror att den heter så egentligen. ska kolla upp vad den heter så kan jag skriva det i bloggen senare kanske.

2008-10-01 @ 16:20:33
URL: http://gefletjejen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0