Tjejkväll

Nu är jag hemma hos AC. Ärendena är utförda och nu står AC i köket och fixar iordning fläskfilén. Mums! Är riktigt hungrig faktiskt. Tjejerna kommer vid 18.30 och det ska bli riktigt trevligt.

Ebba blev riktigt snopen då jag bara var hemma hos mamma och pappa en snabbis för att hämta lite grejer. Hon såg ut som ett frågetecken då jag stängde dörren framför henne och det skar i hjärtat. Pluttan ♥

Lite irriterande att min kameras batteri dog precis då jag tog två bilder ute i köket. Daaamm!!! Skit också! Tur att mobilkameran är hyffsad iallafall. *hehe*



HALLOWEEN - spöken och gastar *buuu* Trick or treat? *moaaahh*

Vad gör ni en kväll som denna??

Kommentarer
Postat av: Helena

Halloween/Allhelgona firar vi i morgon. Barnen somnade tidigt idag så jag fick lite egentid framför datorn och passar på att blogga lite :)



Ha en bra helg!

Helena

2008-10-31 @ 22:42:37
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0