Tior på hög

Sitter på jobbet igen då. Tänka sig. Dagarna går, eller rullar snarare. Var somvanligt ganska tungt att kliva upp i morse. Inte minst med tanke på regnrusket. Får trösta mig med att det faktiskt är ganska varmt ute i dag.

Har startat min tiokronors insamling. Går helt enkelt ut på att jag inte får handla för guld tior - utan varför tia ska jag spara i en flaska. Vad de ska användas till? Semesterkassa. Ett perfekt sätt att spara på. Man tror inte man får ihop så mycket, men det går otroligt fort. Testa!



Fick tipset av en arbetskamrat :)

I övrigt bävar jag med förtjusning fram emot kvällens spy-träning. Vad kan  Fredrik ha hittat på?
Får helt enkelt vänta och se. Lovar att berätta för er i ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0