Time to sleep

Tiden går fort. Tittar på "Nytt läge" och tycker det är ett väldigt roligt och inspirerande program. Man lär sig endel angående hus/lägenhetsköp samt att det är väldigt kul att se hur inredaren inreder och bygger om i en lya. Går själv i mycket inredningstankar just nu. Bokhyllor ska in i vardagsrummet, fotölj (på lång sikt) ja ni vet..mycket tankar lite verkstad. Men fokus nr 1 är köket som ska totalrenoveras.

Vilket kök skulle ni föredra?

 

eller



Jag föredrar helt klart det första mer lantliga köket. Dock inte svarta handtag utan istället handtagen "antik" som är mer guldfärgade. Såå snyggt. Det moderna är inte riktigt min grej..gillar inte det stela helt enkelt..

NATTI!!!! NATTI!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan, båda var jätte fina, jag skulle ta det mer lantliga om jag bodde i hus och det moderna om jag bodde i lägenhet :)

2008-10-31 @ 08:29:18
URL: http://EmeliieG.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0