Tacoooo

Jag har ätit taco hos mor och far :) Jag måste nästan lägga det bland mina favoriträtter. Hur mycket jag än äter det så tröttnar jag aldrig. Är det inte konstigt? AC var hos Lovans Djurcenter på Lidingö och köpte ett tuggben till Ebba och en pipleksak till Gonzo. Men vet ni vad som hände då vi kom hem och presenterna delades ut? Ebba var såklart mer intresserad av pipleksaken så det hela slutade med att hon fick låna den av Gonzo.


Den är i storlek som en tennisboll ungefär.

Gonzo är en riktig pajas. Flöjtar, klättrar....ja säg vad han inte gör.


En uppspelat Gonzo på vattenkranen, naturligtvis med rinnande vatten.

Återkommer senare, så kika gärna in igen.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Så söt!

Ha en jättefin helg!

2008-10-11 @ 09:16:45
URL: http://ungkvinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0