Ta av eller på kläder (?)

Imorse var första dagen sedan måndags som jag kände att jag var frisk. Igår låg fortfarande något och skräpade i kroppen, men idag kan jag nog kalla mig frisk och pigg. Och vad mer kan man begära? Det är fredag, det kommer bli en toppentrevlig kväll med tjejmiddag, och jag är frisk :) *here I come*

Vädergubbarna säger att det ska bli kallt. Därför bytte jag ut dunvästen mot min dundervarma skepparkavaj och bytte ut sjalen mot en halsduk. Kliver ut och märker hur varmt det är idag. *tomater på vädergubbarna*

Ser fram emot dagen. Har endel att göra. Efter jobbet ska jag göra lite ärenden för kvällen.

På lördag blir det äntligen träning för mig *jipi* Vi ska träna 10-12 på Bosön. Nära och bra. Bollhallen har nämligen stängt pga. alla helgona. Så synd va? ;0)

Fredag: Jobb, tjejkväll.
Lördag: Träning, laget hem till AC efteråt och spela Buzz samt äta.
Söndag: MATCHDAG - fullt fokus, vi möter Sävehof.

Hur ser din helg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0