Sista för idag

Dagen har varit bra och jag ser redan fram emot onsdagen. Imorgon ska AC sova hos mig och jag ska bjuda på något gott. "Dessvärre" har jag tre kryddiga korvar som jag verkligen skulle behöva göra något med. Någon som har tips på bra maträtt? Sedan har jag en liten överraskning. Ska nämligen (efter middagen) bjuda AC på kaffe med mandelmussla och grädde+hallonsylt. Måste ju festa till det liiiite ibland.

Men på morgonen, rättare sagt 6.57, kommer jag få reda på om mitt Traderaköp går igenom i budgivningen. Har lagt bud på en Ipod Touch! *hhaaha* Har tänkt så att om jag vinner den så gör jag det till ett bra pris. Så vi får helt enkelt se.

Nä, vad jag pladdrar! Vill ni se lite roliga bilder?





Nä, det får räcka med två bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0