Sång o shopping

Vilken bra söndag! Redan kl 10 var AC och jag i Farsta för att lyssna på L som sjunger i kör. Jätte fint sjunger de. Körer måste verkligen vara samstämmiga...fint! Direkt efteråt var det shopping för hela slanten. Jag har inte varit i Farsta C sedan jag tog studenten där. Tänka sig! Det var mycket flashbacks då man klev av vid tunnelbanan *ler* 

Jag har ju tidigare vunnit 400:- presentkort på H&M, och idag blev det shopping för hela slanten. 
Snäll som jag är gav jag AC shopping för 100:- och sedan köpte jag för 100:- till mamma ♥ 
Jag lovar att lägga upp bilder på min shopping ikväll. Kan redan nu berätta att det blev en ljusgrå kofta för min del, 198:-.

(Bild kommer)

Nu är jag hos mormor och morfar.
Har ätit världens godaste kålpudding.

Sedan blir det löpning hem ca 6km.
Run for it run..

 

Kommentarer
Postat av: Lindis

Det finns bilder på min Alma i min blogg =) Jo, det är som att ha en hund när man har en minigris =)

Det är underbara djur att ha att göra med.. Du får

fråga mig om det är något speciellt du vill veta!

2008-10-05 @ 17:05:38
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0