Räknar ner

Snart är det helg, och vad jag längtar. När klockan ringde i morse, hade jag bara en önskan: låt det vara lördag eller söndag. Men icke sa Nicke. Det var fredag, och snart är fredagens arbetsdag  över. Trivs alldeles utmärkt på min arbetsplats, men då fredagseftermiddagen kommer smygande vill man alltid speeda på det ytterligare. Ska bli otroligt skönt att få komma hem till mamma och pappa + alla djur, och bara umgås med dem. Träffar de väldigt lite på vardagen, och då vardagskarusellen är i gång snurrar den på.



Veckans enda vilodag kommer jag garanterat ta vara på. Kroppen behöver det och jag ska redan börja fokusera på lördagens match. Det ligger långt i bakhuvudet. Är riktigt kul att spela inför hemmapublik. Tycker dock Nackapubliken kunde vara lite fler. C, L, mamma och pappa kan man iallafall lita på.

Nu ska jag ta tag i eftermiddagens arbetsinsats..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tävling hos mig - bli mysigare eller skönare. Trevlig helg!

2008-10-10 @ 16:07:28
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0