Raket fart

Herregud, förmiddagen har flygit iväg. Kanske beror på att det har varit full rulle hela tiden. Har haft lite funderingar kring jämkningen, tycker det mesta är virrvarr. Men skulle nog förstå det hela mycket bättre om jag satte mig ner i lugn och ro. Suck! Ser annars fram emot lunchen. Eftersom jag åt hos mormor igår blir det kökets mat idag. Absolut inte fy skam för idag serveras Fläskkotlett med äppelcidersås och cupcake till efterrätt. Ska man skratta eller gråta? Snart ser man väl ut som en michellingumma :)



Nä fy, men tänk att jag faktiskt inte tränat på 5 hela dagar. Pyton. På lördag däremot blir det till att springa av sig ordentligt. Skönt att för en gång skull ha nära till träningen *blink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fåttblödningar på glaskroppen till följd av diabetes. Nu har läkarna avlägsnat blödningarna och delar av glaskroppen samtidigit har de bytt lins i ögat. Jagär mycket spänd på resultatet men som sagt var det visar sig om cirka tre veckor.

Vilka är dina ögonproblem?/Bibbilotta

2008-10-31 @ 11:48:29
URL: http://metrobloggen.se/MsBee
Postat av: AC

Du: Glöm inte godis o allt =) Måste vara hungrig till ikväll =) När går du från jobbet?

2008-10-31 @ 13:39:09
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0