Nya bloggare

Jag spelar (som de flesta nog vet) i Skuru IK. I NVP (Nacka Värmdö Posten) kan man läsa om oss efter varje match. Innan säsongen drog igång kom en förfrågan om att starta en blogg via NVP. Nja, okej att man har bloggat ett tag, men fastnade inte direkt för det. Tillslut står det iallafall klart vilka som får äran :)

Malin och Lina!
/Global/Nyhetsbilder/2008_42/Skuru-bloggare-EUbbe1.gif

De kommer blogga om allt möjligt. Och jag lovar att det kommer bli läsvärt =)

Här kan ni läsa artikeln i NVP, där de blir intervjuade.

Hehe! Jag kommer garanterat vara en av de dagliga läsarna :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Nej guuuud vad roligt att dem ska blogga hahhaha! Det måste jag in och läsa ju :)



Kul också att ni vann i helgen! Jag vaknade kl sex på eftermiddagen så blev inge kolla för mig hehe ;) Får se nästa match istället :)

Kram

2008-10-14 @ 14:49:03
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0