Mandelmussla Yummi

Jaha, då har man stoppat i sig en massa god mat *rap* Mätt och belåten. Gjorde matlåda till systra och mig också. Har överraskat AC med mandelmussla, vispgrädde och hallonsylt som vi intog med nykokt kaffe. Kan kvällen avslutas på ett bättre sätt? Tror inte det.


Undra vem som har tagit en tugga av godheten...(?) Gissa.

Tittar på Efterlyst - torsdagens program. Tänk vilket bra program. Heja heja! Inte konstigt att de vann TV-pris för ett tag sedan. Sedan gillar jag GW Persson. En riktigt sävlig människa men godheten själv (tror jag).

Går nog och lägger mig lite senare ikväll. Då jag gått och lagt mig vid 22 har jag vaknat upp alldeles yrvaken, mitt i en dröm. Så det kanske blir lite senare ikväll. Har ju systra att prata en massa med också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0