Lite arg

Ja, det ser bra ut på tävlingsfronten. Allt fler deltar i tävlingen. Det är dock fortfarande endel kvar. Jag har ju sagt att jag ska dra en vinnare först då 100 personer deltagit i tävlingen. Så passa på att länka eller berätta för andra om tävlingen.

Ikväll blir det nog mat på rekordtid. Grytan från helgen fortsätter att mätta magar =) Den är bara så god, skulle kunna äta den resten av veckan om jag hade haft tillräckligt mycket =)


Eller vad säger ni om min middag? Och jo jag fick i mig allt.

Angående rubriken syftar jag på kvällens bollträning. Jag var såå sugen på att få springa av mig och bara spela, men tyvärr blev passet ganska lugnt och endel stillastående. Men jag vill alltid ha spring på träningarna (om jag fick välja). Men jag ska inte grina för det. Det är faktiskt match på onsdag och då ska vi ha spring kvar i benen.

Fick iallafall köra rusher efteråt - det egna fyspasset. Kul att vi var fem stycken som körde. Alltid roligare om fler hänger på och kör tillsammans. Det blir tävling och bättre träning.

Nu ska jag fortsätta kolla tv, blogga och softa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0