Längtar

Gud vad jag längtar till kvällen är kommen. Vet inte riktigt varför! Men jag känner mig ganska trött idag, om det kan vara det (?) Ska ha AC sovande hos mig.....onsdagsmys med Efterlyst (misstolka ej). I morse tog jag fram kycklingfilé, så vi får se vad det blir. Har wokgrönsaker och kokosmjöl, dock ingen starkpasta, men ska handla på VIVO ikväll.

Brukar köra efter regeln "den som sover över bestämmer mat", så vi får väl se. Min kakor jag bakade i söndags har iallafall legat där de legat. Har inte rört dem och vi får väl se om det blir mamma och pappa som får äta upp dem =)

Det är iallafall bestämt att Ebba ♥ ska vara hos mig på fredag då jag har middag med vännerna. Gonzo ♥ får dock vara hemma hos mor och far. 

 
image350

Kommentarer
Postat av: AC

Jag vill ha fläskfile med beasås heeh Närå, men gärna kaka o kaffe efter maten ;)

2008-10-15 @ 14:49:44
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0