Köpt julkort

Jo, ni läste rätt på rubriken. Jag har redan köpt julkort. Det är nämligen en på jobbet som säljer (genom sin son) jultidningar, böcker,kalendrar etc. Man blir lätt lite påtvingad. Så det fick bli julkort och julklappsetiketter. I och försig användbart. Kostade inte så mycket heller.

Förra året köpte jag en Elvis-bok. (Ni vet sköldpaddan Elvis, tecknad serie) Är kanske för snäll som inte tackar nej?Eller för medis helt enkelt. Tror jag köper eftersom jag kommer ihåg hur det var då man själv var liten och sålde jultidningar.

Nostalgiskt nog kommer jag ihåg att jag, AC och en kompis sålde ihop och fick ett tidtagarur i premie *haha*



Det hände alltså idag igen...
Jag shoppade loss...

Kommentarer
Postat av: AC

heeh...bra ju =)

2008-10-06 @ 13:54:04
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du har haft en bra dag, nu skall ja tända lite levande ljus tror ja o läsa en bok har lite lätt huvudvärk!

Tar du dina omega3 nu?

2008-10-06 @ 18:21:15
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0