Kom igen

Dagen går och det inebär också att vi närmar oss matchen mer och mer. Spännande!!! Matchstart är klockan 19. Men i ska samlas redan kl 17.15 i Märsta vilket innebär att jag måste gå tidigare från jobbet. Får jobba igen den tiden någon annan gång. Ska ta pendeln till Märsta, som gamla tider. Herregud, tänk vad tiden går.

Annars tycker jag ni ska fortsätta tävla i min tävling, samt länka vidare till nära och kära. Vi har inte nått 100 gränsen ännu. Först efter 100 personers deltagande i tävlingen drar jag en vinnare!!!!!!!

TÄVLA!!! TÄVLA!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svenska eller danska beep? finns det olika också, inte nog med att det måste finnas ett ska det finnas två haha fyyy

Vad är det för skillnad då?

Jag har ingen aning faktist, jag tror nog vi kör på svenska?



Jora, vilja.... det har jag faktist. tycker det ska bli ganska uppfriskande att få röra på sig förutom alla 1000 promenader man tar om dagen.

Komma i form lite ;P





Lycka till med matchen!!!

2008-10-22 @ 16:05:22
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0